FAQ

Najčastejšie kladené otázky.

Môžem nakupovať v e-shope ako veľkoobchodník?

Bohužiaľ nie. Na to aby sme vám mohli zabezpečiť nižšie ceny a individuálny prístup potrebujeme pár ďalších informácií. Neváhajte nás preto kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára. 

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Po každej objednávke vám mailom príde notifikácia o zaregistrovaní objednávky a aj predpokladanom čase jej vybavenia a doručenia. Môže sa stať že sa tovar medzičasom vypredá. V takýchto prípadoch budete o prípadných zdržaniach vždy informovaný.

Môžem pri osobnom odbere platiť kartou?

Pri osobnom odbere tovaru v našej prevádzke je možnosť platiť platobnou kartou.

Čo mám robiť v prípade, že mi tovar nevyhovuje?

Všetky podmienky vrátenia tovaru ale aj reklamačné podmienky nájdete priamo na našom webe v sekcii „Obchodné podmienky“ (odstavec vrátenie tovaru, reklamácie). V prípade, že máte doplnujúce otázky, napíšte nám.

Aké sú prepravné náklady?

Prepravné náklady závisia od váhy celého balíka. Cena je iná pri balíku do 25 kg a iná pri väčšej váhe. Pri tovare nad 100 kg závisí cena dopravy od regiónu, do ktorého balík doručujeme. Pre viac informácií o doprave navštívte sekciu „Doprava a platba“.

Môžem použiť bazénovú soľ ako dezinfekciu aj bez Salinátora?

Pokiaľ chcete soľ do bazéna využívať ako dezinfekciu, je použitie Salinátora nevyhnutné. Bazénová soľ bez tohoto prístroja síce zmäkčuje pokožku a má preukázateľné antiseptické účinky, vodu v bazéne však nedezinfikuje  Prečítajte si viac o bazénovej soli a Salinátore v tu.